Yazar "Nar, Yasin" seçeneğine göre listele
Listeleniyor 1 - 3 / 3
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
Öğe Çöpçü(İstanbul Beykent Üniversitesi, 2021) Nar, Yasin; Makal, OğuzYakın gelecekte geçen hikâyenin kahramanı "Çöpçü" görevi sokakları temizlemek olan bir robottur. Onun temizlik yaptığı bir yerde futbol oynayan çocuklar ile karşılaşması, şarjının bitmesi her şeyi değiştirir. Ancak işini aksattığı için görevliler tarafından merkeze götürülerek yaptığı anlaşma hatırlatılır. Çöpçü gerçekte oldukça yaşlı, ölümü bekleyen bir insanken kendisine ölümsüzlüğü vaat edenlerle anlaşma imzalamıştır ve bunun da sonuçları mutlaka olacaktır. Özetle bu film distopik bir gelecekte, robot-insan karışımı "cyborg" kavramı üzerinden emeğinin her zaman sömürüleceği, modern çağ köleliğinin bitmeyeceğini anlatmaya çalışır.Öğe Dinamik Çevre Etkisinde Pazarlama Stratejileri ve Pazar Performansı Analizi: Bilişim Sektörü Değerlendirmesi(Beykent Üniversitesi, 2016) Nar, Yasin; Gok, M. SahinBu araştırmanın amacı, pazarlama stratejilerini incelemek ve sektördeki işletmelerin dinamik iç ve dış çevre özelliklerine göre hangi pazarlama stratejilerine başvurdukları ve bu stratejilerin pazar performansını ne şekilde etkilediğini değerlendirmektir. Bu bağlamda çalışma kapsamında pazarlama stratejileri olarak (i)ürün, (ii)fiyatlandırma, (iii)tutundurma ve (iv)dağıtım stratejileri analize dahil edilmiştir. Çalışma kapsamında anket yöntemi kullanılmış ve İstanbul bölgesindeki bilişim firmalarından 237 anket ile analizler gerçekleştirilmiştir. Araştırma bulguları; dinamik değişimin yüksek olduğu bilişim sektöründe pazarlama stratejileri ile çevre özellikleri ve pazar performansı arasında pozitif bir ilişki olduğunu ortaya koymaktadır. Analiz sonuçları, bilişim sektöründeki işletmelerin ürünleri rakiplerinkine ne kadar benziyorsa o kadar çok ürün stratejisi geliştirme eğiliminde olduklarını göstermektedir. Ulaşılan bulgular çevreye göre kullanılan pazarlama stratejilerinin değişiminin ve stratejilere göre pazar performansının nasıl etkilendiğinin değerlendirilmesinde gerek uygulayıcılara gerekse de bu konudaki araştırmalara ışık tutar niteliktedir.Öğe Seviye 1(İstanbul Beykent Üniversitesi, 2016) Nar, Yasin; Berktaş, EsinKonsol oyunlarının artık çok farklı bir hal aldığı yakın gelecekte; oyuncular kafalarına bağladıkları kablolar vasıtası ile bir rüya hali gibi oyunun içerisine girmektedirler. Irmak oyun bağımlısı bir üniversite öğrencisidir. Artık geleceğini hiç düşünmeden sürekli oyun oynayıp kendisine zarar vermeye başlamıştır. Bu durumu düzeltmenin zamanı geldiğini söyleyen arkadaşının tavsiyesi ile oyun oynamayı bırakır ve bu zorlu süreci okulundan başarı ile mezun olarak tamamlar. Ancak Irmak daha sonra fark ettiği üzere bunların hiç birini aslında yapmamış, senaryosu oyun bağımlılığından kurtuluşu konu alan bir oyunun tanıtım versiyonunu oynamıştır.