Yazar "Sucu, Pervin" seçeneğine göre listele
Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
Öğe Sağlık işletmelerinde kurumsal marka imajı ve marka değerinin hizmet kalitesi üzerindeki etkisi(İstanbul Beykent Üniversitesi, 2019) Sucu, Pervin; Çelik, HilalBu araştırmada, sağlık kuruluşlarından sağlık hizmeti alan kişilerin marka imajı, marka değeri ile hizmet kalitesi algıları arasındaki ilişki incelenmiştir. Araştırmada veri toplama aracı olarak anket formu olarak kullanılmıştır. Anketin birinci bölümü kişisel bilgi sorularından oluşurken ikinci formu Marka İmajı, üçüncü bölümü Marka Değeri ve dördüncü Hizmet Kalitesi ölçeğinden oluşmaktadır. Araştırmanın örneklemini rastgele seçilen 203 kişi oluşturmaktadır. Hizmet Kalitesi ile Marka İmajı arasında pozitif yönlü orta bir ilişki bulunmuştur. Hizmet Kalitesi ile Marka Değeri arasında pozitif yönlü güçlü bir ilişki bulunmuştur. Marka İmajı ile Marka Değeri arasında pozitif yönlü orta bir ilişki bulunmuştur. Cinsiyet, eğitim durumu, Medeni durum, Mesleği farklı olan gruplar, Aylık ortalama hane geliri, Mesleki toplam hizmet süresi ve Herhangi bir kronik hastalığı olma durumu ile Marka İmajı, Marka Değeri ve Hizmet Kalitesi açısından istatistiksel olarak anlamlı farklılık bulunmamıştır. 41 yaş ve daha büyük olanların Marka İmajı, Marka Çağrışımı, Güvenirlik, Heveslilik, Güven, Empati, Hizmet Kalitesi puan ortalaması en büyük yaş azaldıkça ortalama da azalmaktadır.