Yazar "Polat, Yavuz Selim" seçeneğine göre listele
Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
Öğe İç denetimin müşteri memnuniyetine etkisi(İstanbul Beykent Üniversitesi, 2016) Polat, Yavuz Selim; Öngel, Volkanİç denetim, işletme içi işleyiş ve sistemi revize etmek ve bu alanda farkındalıklar oluşturmayı hedeflemektedir. Bu farkındalıkların temel amacı müşteri memnuniyetini en yüksek seviyede tutarak tüketicilerin genel ihtiyaç ve beklentilerini gerçekleştirebilmektir. Müşteri memnuniyeti, işletme içi çalışanların genel performansı, ürün ve hizmet kalitesi, işletmenin sahip olduğu fiziksel koşullar ve kurumsal görünüm bileşenlerinden oluşmaktadır. Bu bileşenlerin iyileştirilmesine yönelik gerçekleştirilen her hamle işletme içi yapının belirli bir standarda sahip olmasını sağlayacaktır. Sürekliliğin oluşturulmasında iç denetim büyük bir öneme sahiptir. Buradan hareketle denetim süreci ve denetim işlevlerinin dayandığı temel ilkelere çalışmada bütünlük sağlanması açısından değinilmiştir. İç denetimin müşteri bağlılığına ve memnuniyetine etkisi örnek bir firmanın denetim skorları üzerinden tablolar halinde gösterilerek anlatılmaya çalışılmıştır. Çalışmanın içeriğinde, iç denetimin müşteri memnuniyetine olan etkisi anlatılmaya çalışılmıştır. Örnek firma üzerinden gerçekleştirilen veri analizi ile iç denetim sürecinin etkisi desteklenmiştir. Çalışma kurumsal denetimin müşteri bağlılığına ve memnuniyetine etkisini detaylı bir şekilde değerlendirmesi bakımından önem taşımaktadır.