Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • DSpace İçeriği
  • Analiz
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Ocak, Altug" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Küçük Resim Yok
    Öğe
    Integration of Generative Artificial Intelligence With Emotional Artificial Intelligence in Marketing: A Synergistic Approach
    (IGI Global, 2024) Ocak, Altug
    The advent of generative and emotional AI tools has revolutionized the marketing landscape, offering unprecedented opportunities for personalization and creativity. This chapter explores the role of human marketers in the creative process when utilizing generative AI, the potential of generative and emotional AI to enhance personalization and customization in marketing campaigns, and the long- term impact of these technologies on brand loyalty and affinity. Through an examination of current practices, case studies, and theoretical frameworks, this study aims to provide a comprehensive understanding of how marketers can harness these advanced technologies while maintaining a balance between human ingenuity and machine efficiency. © 2024 by IGI Global. All rights reserved.

| İstanbul Beykent Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Ayazağa Mahallesi, Sarıyer, İstanbul, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez ayarları
  • Gizlilik politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri bildirim Gönder