Yazar "Kale, Okan" seçeneğine göre listele
Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
Öğe Sivil havacılık sektöründeki sponsorluk uygulamalarının marka bilinirliği üzerindeki etkileri: Türkiye örneği(İstanbul Beykent Üniversitesi, 2018) Kale, Okan; Ustabaş, AyferÇalışmasının temel amacı, sivil havacılık sektöründeki sponsorluk uygulamalarının Türkiye'de bu sektörde hizmet veren hava yolu şirketlerinin marka bilinirliği üzerindeki etkilerinin araştırılmasıdır. Çalışmanın ilk üç bölümünde; sivil havacılık sektörü, sponsorluk ve marka bilinirliği, kavramsal olarak ele alınmıştır. Araştırmanın son bölümünde yer alan analiz ile sivil havacılık sektöründe benimsenen sponsorluk uygulamalarının, hava yolu şirketlerinin bilinirlik algısı üzerindeki etkisine değinilmiştir. Bu bölümde, sektör analizi gerçekleştirilmiş ve sektörden seçilen dört hava yolu şirketi olan Türk Hava Yolları, Pegasus Hava Yolları, Onur Air ve Atlasglobal Hava Yolları şirketlerinin sponsorluk faaliyetleri incelenmiştir. Bu hava yolu şirketleri, çeşitli ölçeklerde sponsorluk faaliyetleri gerçekleştirmekte ve bunların neticesinde de işletmelerinin sahip olduğu markanın kamuoyu ve yolcular nezdinde bilinirlik düzeyini artırmayı hedeflemektedirler. Bu bölümde kullanılan analiz yöntemi ile, gerçekleştirilen sponsorluk faaliyetlerinin hava yolu şirketlerinin marka bilinirliğine olan etkisi üzerine odaklanılmaktadır