Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • DSpace İçeriği
  • Analiz
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Kahveci, Bahar" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Küçük Resim Yok
    Öğe
    Tüketicilerin perakendeci markalı ürün satın almasını etkileyen faktörlerin belirlenmesi üzerine bir alan araştırması
    (İstanbul Beykent Üniversitesi, 2007) Kahveci, Bahar; Göçer, Kenan
    Bu Tez çalısması, tüketicilerin perakendeci markalı ürünlerle ilgili görüslerinin, perakendeci marka tercihlerinin, perakendeci markalarına karsı tutumlarının ve satın alma davranıslarını etkileyen faktörlerin belirlenmesi amacıyla gerçeklestirilmistir. Çalısma kapsamında bir alan arastırması yapılmıstır. Anket sonuçlarına SPSS veri analizi programında t testi, oneway anova testi uygulanmıs ve frekansları incelenmistir. Anket sonuçları dogrultusunda tüketicilerin perakendeci marka ürünlerle ilgili görüsleri, perakendeci marka tercihleri, perakendeci markalarına karsı tutumları ve satın alma davranıslarını etkileyen faktörler belirlenmeye çalısılmıstır.

| İstanbul Beykent Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Ayazağa Mahallesi, Sarıyer, İstanbul, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez ayarları
  • Gizlilik politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri bildirim Gönder