Yazar "Kahveci, Bahar" seçeneğine göre listele
Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
Öğe Tüketicilerin perakendeci markalı ürün satın almasını etkileyen faktörlerin belirlenmesi üzerine bir alan araştırması(İstanbul Beykent Üniversitesi, 2007) Kahveci, Bahar; Göçer, KenanBu Tez çalısması, tüketicilerin perakendeci markalı ürünlerle ilgili görüslerinin, perakendeci marka tercihlerinin, perakendeci markalarına karsı tutumlarının ve satın alma davranıslarını etkileyen faktörlerin belirlenmesi amacıyla gerçeklestirilmistir. Çalısma kapsamında bir alan arastırması yapılmıstır. Anket sonuçlarına SPSS veri analizi programında t testi, oneway anova testi uygulanmıs ve frekansları incelenmistir. Anket sonuçları dogrultusunda tüketicilerin perakendeci marka ürünlerle ilgili görüsleri, perakendeci marka tercihleri, perakendeci markalarına karsı tutumları ve satın alma davranıslarını etkileyen faktörler belirlenmeye çalısılmıstır.