Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • DSpace İçeriği
  • Analiz
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Girard, Tulay" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Küçük Resim Yok
    Öğe
    Consumer-Based Brand Equity of a Private-Label Brand: Measuring and Examining Determinants
    (Routledge Journals, Taylor & Francis Ltd, 2017) Girard, Tulay; Trapp, Paul; Pinar, Musa; Gulsoy, Tanses; Boyt, Thomas E.
    This study examines consumer-based brand equity of private-label branding and relative significance of its dimensions in creating a strong private-label brand. Based on brand equity theory and private-label branding research, a survey instrument was developed, scale measures were pretested, and the final purified survey was administered online to Wal-Mart shoppers. The study found that awareness/familiarity and perceived quality are keys in reducing the perceived risk and increasing the perceived value of private-label brands in building brand equity. Also, perceived risk, perceived value, and brand loyalty for Wal-Mart have significant mediating roles in creating private-label (i.e., Great Value) brand equity.

| İstanbul Beykent Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Ayazağa Mahallesi, Sarıyer, İstanbul, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez ayarları
  • Gizlilik politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri bildirim Gönder