Yazar "Duygulu, Kenan" seçeneğine göre listele
Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
Öğe Fitness & SPA merkezinde hizmet kalitesi üzerine bir araştırma(İstanbul Beykent Üniversitesi, 2015) Duygulu, Kenan; Yükselen, CemalMüşteri beklentilerinin tatmin edilme düzeyi, hizmet kalitesinin düzeyini belirleyen en önemli unsurdur. Bu doğrulta kalite ise müşteri beklentilerinin tatmin edilme düzeyidir. Algılanan hizmet kalitesi, hizmetin mükemmelliği ya da üstünlüğü hususunda müşterinin düşünceleridir. Bu bağlamda çalışmanın konusu hizmet sektörü içerisinde yer alan Fitness & SPA merkezinde hizmet kalitesinin ölçümüdür. Çalışmanın amacı hizmet pazarlaması ve hizmet kalitesinin kavramsal çerçevesinin açıklanması, fitness & spa merkezleri ve hizmet kalitesi ilişkisinin kurulması ile birlikte hizmet sektörü içerisinde yer alan Fitness & SPA merkezinde hizmet kalitesinin ölçümü yapılmasıdır. Çalışma literatür taramasının yanında anket uygulaması ile desteklenmiştir. Araştırmanın evreni İstanbul'da bir otelin bünyesinde yer alan Fitness & SPA merkezi üyeleridir. Çalışma bu Fitness & SPA merkezi üyeleri ile sınırlandırılmış olup araştırmaya 210 Fitness & SPA merkezi üyesi katılmıştır. Araştırma sonuçlarına göre üyelerin bekledikleri hizmet kalitesi ile algıladıkları hizmet kalitesi arasında anlamlı bir farklılık bulunmamaktadır. Demografik faktörlere göre ortaya çıkan farklılıklar ise, yönetimin taktik kararlarıyla giderilebilir. Anahtar Kelimeler : Hizmet Pazarlaması, Hizmet Kalitesi, Fitness & SPA Merkezi