Yazar "Berber, Aysun Hatice" seçeneğine göre listele
Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
Öğe Toplam kalite yönetimi uygulamalarının ADSH'lerde hasta memnuniyetine etkisi: Denizli örneği(İstanbul Beykent Üniversitesi, 2019) Berber, Aysun Hatice; Saygılı, Aliİkinci basamak sağlık kurumları sınıfında yer alan ağız ve diş sağlığı hastaneleri, sağlık bakanlığına bağlı hasta odaklı çalışan tüm sağlık kurumları gibi hasta - sağlık çalışanı memnuniyetini en üst düzeye taşımayı hedeflemektedir. Ulusal ve uluslararası sağlık alanında var olmaya devam etmek için iç ve dış tüm müşterilerin desteğini kazanmak zorundadır. Bu tez çalışmasında diş tedavisini üstlenen kuruluşların bu hedeflerine ulaşmak için izledikleri kalite yönetimi uygulamalarının hasta memnuniyetine etkileri ve bu etkilerdeki demografik farklılaşmalar incelenmiştir. Bu etkileri ölçmek amacıyla Denizli Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesine başvuran 360 hastaya 24 sorudan oluşan bir anket uygulanmıştır. Anket sonuçları SPSS programı yardımıyla analiz edilmiş ve yorumlanmıştır. Çalışma sonunda, Denizli ADSM hasta anket değerlendirmelerinde hastaların yapılan tedavi hizmetlerinden ve kişisel mahremiyetlerine gösterilen özenden memnuniyet düzeyleri yüksek bulunmuştur. Bu yüksekliğin hizmet sunucuların ve hizmet alıcıların birebir geçirdikleri zamanla bağlantılı olduğu sonucuna varılmıştır.