Yazar "Aksoy, Perihan" seçeneğine göre listele
Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
Öğe Sağlık kurumlarında şikâyet yönetimi(İstanbul Beykent Üniversitesi, 2011) Aksoy, Perihan; Gümüş, SeferHastaların sağlık kurumlarıyla olan ilişkilerinde yaşanan sorunların ve bunlara ilişkin şikayetleri sonucunda tatmin düzeylerinin incelenmesi amaçlanmıştır.İstanbul ili Bakırköy ilçesinde 10 kasımve 10 aralık 2010 tarihleri arasında rastlantısal olarak şeçilmiş,önceden saptanmış sınırlamalara uyularak belirlenen ,ankete katılmayı kabul eden gönüllü 211 kişi araştırmanın örneklemeni oluşturmaktadır. Birinci bölümde memnuniyet,memnuniyetin önemi,memnuniyeti etkileyen faktörler ile ilgili temel kavramlar inceleyerek hasta memnuniyetinin sağlanması açıklanmıştır.İkinci bölümde şikayet yönetimi,şikayet eden müşteriler,şikayetini iletmeyenler,şikayetin alınması ve çözümlenmesi anlatılmıştır.Çalışmanın üçüncü bölümünü anketlerden elde edilen verilerin SPSS 16.0 veri analiz programında yapılan istatiksel analizleri oluşturmaktadır.Bu kısımda hastaların ilettiği şikayetlerin ele alınması sonucu sağlık kurumlarına karşı tutumlarındaki değişikliklerin incelenmesi amaçlanmıştır.