Yazar "Ayar, Sercan" seçeneğine göre listele
Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
Öğe Çağrı merkezlerindeki çalışma koşullarının örgüte yabancılaşma, devamsızlık ve işten ayrılma eğilimi üzerine etkileri: Bir araştırma(İstanbul Beykent Üniversitesi, 2011) Ayar, Sercan; Adal, ZekiBu çalışmada çağrı merkezlerinin genel özellikleri ve çağrı merkezlerindeki çalışma koşulları incelenirken ?yabancılaşma? olgusunun çağrı merkezi çalışanı olarak ?müşteri temsilcilerini? nasıl etkilediğini araştırılmaktadır. Çalışma, çağrı merkezlerindeki çalışma koşullarından memnuniyet ve yabancılaşmanın ölçüldüğü bir araştırma ile sona ermektedir.Çalışma yedi bölümden oluşmaktadır. Giriş bölümünde çalışma hakkında genel bilgiler aktarılmaktadır. İkinci bölümde çağrı merkezlerinin genel çalışma prensipleri ve çağrı merkezi bölümü çalışanları incelenmektedir. Üçüncü bölümde çalışma koşullarının tarihsel gelişimi ve çağrı merkezlerindeki çalışma koşulları hakkında bilgiler verilmektedir. Dördüncü bölümde kavram olarak ?yabancılaşma? ve çağrı merkezlerindeki yabancılaşma sorunsalı incelenmektedir. Çalışmanın 5. bölümünde araştırmanın yöntemi hakkında bilgiler yer almaktadır. Altıncı bölümde çağrı merkezlerindeki çalışma koşullarından memnuniyet ve yabancılaşmanın boyutları hakkındaki bulgular ve yorumlar kısmı yer almaktadır. Çalışma sonuç ve öneriler kısmı ile tamamlanmaktadır.