Fırlar, TalatDalay, Mustafa2025-03-102025-03-102013https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=vVNzTGHHhjH-u3WMToxQ-lSqvSTK5Vqnkf2NPVYmcJvYA1gG1CW0lzAzelEZPVYghttps://hdl.handle.net/20.500.12662/7009Günümüzde yüksek rekabet ortamında bir firmanın başarısı, sürdürülebilir müşteri memnuniyetine bağlıdır. İşletmeler sürdürülebilir rekabet avantajı kazanabilmek için müşterilerinin beklentilerine uygun nitelikte ürün ve hizmeti uygun fiyatla ve doğru zamanda müşteriye ulaştırmak zorundadır. Bunu sağlamak için etkin yönetilenNowadays, at highly competitive environment, the success of a firm depends on customer satisfaction. Firms have to recompense customer expectations? by supplying customer needs with appropriate quality and acceptable price to gain a sustainable competitive advantage. To achieve this goal;trinfo:eu-repo/semantics/openAccessİşletmeBusiness AdministrationBir işletmede tüm tedarik zincirlerinin etkin yönetimi, üretim, planlama, envanter, taşımacılık, dağıtım süreçlerinin optimizasyonu ve yönetim bilişim sistemleri ile uygulanması: SAP destekliThe effective management of an enterprise supply chains all, production, planning, inventory, transportation, distribution, process optimization and implementation of management information systems: SAP supportedMaster Thesis2061332791