Çınar, AyşeSilahtaroğlu, Gökhan2020-02-142020-02-142012Marmara Üniversitesi, İ.İ.B Dergisi, 2012,Cilt XXXIII, Sayı II, s. 309-330.2149-1844Bu çalışmada, 301 kişi ile yapılan müşteri memnuniyet anketinin sonuçları incelenmiş, memnuniyet ya da memnuniyetsizliğin altında yatan ana ve gizli nedenler ortaya çıkartılmaya çalışılmıştır. İncelenen veriler üzerinde, grafiksel analizin yanısıra, K-Means ve C5.0 algoritmaları gibi veri madenciliği kümeleme ve sınıflandırma algoritmaları kullanılmıştır.trMüşteri memnuniyetiVeri madenciliği teknikleriVeri ambarıMakine öğrenmesiC5.0K-MeansVeri Madenciliği Teknikleri İle Müşteri Memnuniyetine Etki Eden Gizli Nedenlerin KeşfiArticle