Gümüş, SeferUzunkaya, Tuğba2025-03-102025-03-102015https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=WY5CM7tPNE2z_YM6pBu0t_0Ajk06XWpoetsfCuSodB7fKdJKRq_Qivd5LvHEIN60https://hdl.handle.net/20.500.12662/7635Dünyada yaşanan teknolojik değişim ve ilerlemeler ile birlikte mobil iletişim günümüzdeki en büyük sektörlerden biri haline gelmiştir. İletişim sektöründe yaşanan gelişmeler, GSM operatörleri arasındaki rekabeti kaçınılmaz hale getirmiştir. GSM sektöründe faaliyet gösteren operatörler için, sahip oldukları müşterileri ellerinde tutmaları ve müşterilerin de marka sadakati oluşturmaları son derece önemli bir boyut kazanmıştır. Anahtar Kelimeler : Marka Sadakati, Satın Alma Davranışları, GSMTechnological changes and advances taking place in the mobile communications industry, which is one of the largest industries in the world today. Developments in the communications sector cause the inevitable competition among GSM operators. Also, the process of keeping the customers' brand loyalty unchanged to buy their products is extremely important for GSM operators in the sector. Keywords : Brand Loyalty, Buying Behavior, GSMtrinfo:eu-repo/semantics/openAccessİşletmeBusiness AdministrationMarka sadakatinin tekrar satın alma niyetine etkisi: Bir GSM firmasında Kocaeli ili örneğiThe effect of brand loyalty on repurchasing intention: An example of Kocaeli̇ province in a GSM companyMaster Thesis1241410187