Çakır, MusaAslan, Tunay2020-06-122020-06-122020BUJSE 13/1 (2020), 21-301307-5063https://doi.org/10.18221/bujss.631959İşletmelerin küresel dünyada uzun ömürlü olmaları diğer işletmeler ile rekabet etme gücüne bağlıdır. Bunun içinde işletmeler satışı arttırmak zorundadır. Hediye çekleri satışı arttırmak için önemli bir yere sahip olan tutundurma faaliyetidir. Çalışmamızda tutundurma faaliyetinde önemli bir yere sahip olan hediye çekleri pazarlama ve muhasebe boyutu ile ele alınmıştır.trPazarlamaSatış GeliştirmeHediye ÇekiMuhasebe UygulamalarıPazarlamada Satış Geliştirmenin Bir Unsuru Olarak Hediye Çekleri ve Muhasebe UygulamalarıArticle10.18221/bujss.631959